Canim benim kizimda 10 gunluk 3.gun sarilik oldu yogun bakimda yatti sutum yetersiz geldigi icin beslenememis oyuzden kilo kaybi yapti mama vermek istedim buyuklerimiz verme alisir diyip verdirmediler.Keske ozaman verseydim kizim sarilik olup ışın almazdı.Eger emmiyorsa mama ver bence ara arada göğsunu tut hastanede yatarken mamada verdiler hemsireler tam doysun diye gidip kızımıda emzirdim cok sukur iyilesti