Mucizeem çok benzerini yaşadık arkadaşım, oğlumuz 7 bucuk aylik oldu bile, pes etme, yoruluyolar,
beklersen gorceksin, uyuyacak uyanicak yine emicek, 5damla süt kadar midesi zaten şuan☺️☺️
Bizimki keyifçiydi üstelik uyandırmak için yapmadığım kalmıyodu, ortam ısısını ayarlayıp soyunup onu da soyup ten tene temasla uyanık tutarak emzirmeyi dene🙏🏼