Cinarduygu12 12. aydan sonra günde en fazla 500 ml içebilir. 500 ml geçerse kansızlık ve hazımsızlık yapabilir. Doktor bize bu şekilde bilgi verdi. Kızım 400 ml içiyor günde. Bir sorun yaşamıyor. Ama doktorun dediği ek bilgi olarak eğer bebek sütü yemek yemeye tercih ediyorsa o zaman sütü kesmek gerekiyor. Ama yemesinde sorun yoksa ve içmeyi de istiyorsa günde Maximum 500 ml içebilir.