Ezmiraninannesi Kızım da anne sütünü bıraktı kendi. Mamaları da beğenmedi 12. Aydan itibaren oldu bu. Ama yemesi iyi olduğu için sorun olmadı. Her besin grubundan vermeye çalışin. Çeşitli yesin. Mama çok da gerekli değil açıkçası 1 yaşından sonra. Zaten anne sütü bile yeterli olmuyor bir yaşından sonra. Yemek yemesi çok daha önemli. Tadını severse günde 500 ml geçmeyecek şekilde inek sütü içebilir (doktor içebilir dedi bize) Ben bu oranı geçmezse verilebileceğini düşünüyorum ve faydalı buluyorum. Kimisi hiç vermek istemiyor süt. Tercih sizin. Ama her gün peynir, yoğurt kefir tarzı ürünler tuektmesine özen gösterin 😊