edaninannesii Lilatmz ah ah 8. Ay bitirdi bizii… Uykusuzluk huysuzluk sıfır uyku sıfır iştah.. Allah yardımcımız olsun 🤦🏼♀️😁
josefsmom alvisinannesi ya bizde de iki üç haftadır ek gıda reddi var 8. Ay atağından olabilir mi aklıma gelmemişti 😔
alvisinannesi josefsmom ilk başlarda maşallah nasıl heyecan yapardı yerdi şimdi 2 kaşık İçin yalvarır oldum 😕atak haftalarında genelde red’ler görünüyor 😕
josefsmom alvisinannesi aynen evet bende böyleyim 😔 doktora götürdüm yeni bu yüzden acele etme bir süre daha meme mamaya devam et sakın ısrarcı olma diyor 🤷🏻♀️
alvisinannesi josefsmom ısrarcı oldukça istemiyor 😕inşallah şu ayı atlatırız biran önce 🌸 bende beslenmiyor doğru düzgün diye kafaya çok takıyorum ama geçici olur umarım sadece bu ay atak yüzünden olmuş olsun 🥲