Lilatmz Son iki haftadır mahvolduk uykusuzluktan 🤣 bu ayda atak var mı? Diş çıkarmadı daha ama ateşi falan da yok bilemedim neden huysuzluğu
alvisinannesi Lilatmz maalesef 8. Ay atağı 4. Ay atağından fena diyorlardı öyle imiş😀 bizde aynı şekilde gece 1316281920 kez kalkıyoruz, sürekli oyun oynamak istiyor sürekli ağlıyor. Acaba dişinden mi diyordum ama atak yazıyor 😊
edaninannesii Lilatmz ah ah 8. Ay bitirdi bizii… Uykusuzluk huysuzluk sıfır uyku sıfır iştah.. Allah yardımcımız olsun 🤦🏼♀️😁
Lilatmz alvisinannesi biz de öyleyiz sabaha kadar kaç kere uyanıyorum bilmiyorum. Çok yorucu bu dönem umarım geçicidir 🤣
Ygtaras alvisinannesi ayyy çok fenaymış bu 8. Ay atağı 1 haftadır çok fenayız. Uyumayan bebemi sarma gibi sardın dışarı çıkarttım sırf uyusun diye. Uyudu 😅
Lilatmz Ipekoz evet bir de işe gidiyorum diye erken kalkıyorum isyan bayrağını çekmem yakındır benim de 🥲
alvisinannesi Lilatmz öyle de insan dahada kötü oluyor tam dalıyorum bi ağlama sesi benimde ağlayasım geliyor 😀 geçecek inşallah bugünlerde 🌸
alvisinannesi Ygtaras gece uykusu nasıl ? Bizim uykularda değişti uyumamak İçin direniyor, oturup ağlıyor sürekli 😕
Emineg35 alvisinannesi uyumamak İçin direniyor gece gündüz hiç farketmiyor. Geceleri de uyanıyor beslenmek istemiyor hiç. 8. Ay uyku gerilemesi sanırım
alvisinannesi Emineg35 ek gıdada red yaşıyoruz bizde 🙁 emmede sorun yok çok şükğr ama sürekli huzursuz kucak bebeği oldu 4. Ay gibi 😊
josefsmom alvisinannesi ya bizde de iki üç haftadır ek gıda reddi var 8. Ay atağından olabilir mi aklıma gelmemişti 😔
Cihangirinannesi25 Off anneler offff bende aynı dertten şuan 9 ayina girecek 7 ayından bu güne kadar hep gece 10 kere kalkiyor gecicimi veya ne zaman duzelir
alvisinannesi Cihangirinannesi25 7 aylıkken başladı bizimde 😕 dişler üstüne geldi birde geçecektir ya olumlu düşünelim 😀zira oynatmaya az kaldı kafayı 😅
Cihangirinannesi25 alvisinannesi Oynattim ben hiçbirşey yapamıyorum ne kendime vakit ne temizlik ne yemek eşim allah razı olsun çok sabırlı ama ben bitik 😊
alvisinannesi Cihangirinannesi25 aynı şekilde valla hiç bir iş yapamıyorum ayrıca halimde kalmıyor zorla yemek yapıyorum oda bazen eşim geldiğinde o oyalarsa 😕annemi çağırıyorum temizlik yapıyorum çok zor gerçekten yere koysam nerde bulacağımı bilmiyorum tırtıl gibi her yere giriyor 😅 inşallah bir an önce şu ataklar biterde bizde bi kahve postunda buluşuruz 😀