[silindi] Ben ilk dozda cok hastalandim başım ağrıdan çatladı ve sürekli baskı vardi beynimde yattigim zaman nefes alamiyodum aşidan iki gün sonra acile gittim covid bölümüne yönlendirdiler aşının semptomlari dendi kas gevşetici iğne yaptilar 6gun sürdü toplam Allah düşmanin başına vermesin cok kötüydü 2ncide cok korktum ama birsey olmadi.
Herkesin farkli oluyormus inşallah biran evvel iyileşirsiniz.