Kızlar 4 gün önce 2. dozu oldum. Dün akşamdan beri bütün kemiklerim ağrıyor, başım ağrıyor ve sanki
sarhoşmuşum gibi mayhoş mayhoş hareket ediyorum. Bazen ateşim çıkıyor ve sürekli uyumak istiyorum. Üstelik iştahım 0, sadece suyla beslensem yeridir. Yan etki yapabilir demişti hemşire hanım ama 1. dozdan sonra hiçbi’ şey olmadığı için soemadım bu sefer de olmaz diye. Bu anlattıklarım yan etki mi sizce ?