Oğlum 11 ay 2 günlük. Koltuklarda, duvarlarda epeydir sıralıyor. Destekli şekilde de uçarcasına yürüyor. Ama uzun süre tay tay duramıyor. Desteksiz sadece bir adı atıp düşüyor. 🙂 sekizinci dişi patladı. O yüzden pütürlü olan her şeyi yiyebiliyor diyebilirim. Kahvaltı, öğle veya akşam yemeği, bir de ara öğün olarak yoğurt veya meyve yiyor. Bilhassa karpuz, muz, kiraz ve kayısıya bayılıyor. Diğer zamanlarda anne sütü alıyor. Gece 9-9.30 arası uykuya geçip sabah en geç 8 gibi kalkıyor. Gündüz uykusunu da bi sabah bi öğleden sonra birer saat uyuyor. Baba, dede, gel gel, mama, emme diyebiliyor. Alkış, gel gel ve ellerini birbirine çarpıp bitti yapabiliyor. Taklit yeteneği çok iyi. Birisi öksürünce hemen yalandan o da öksürüyor. En odayı süpürürken bi süre gözlemledi, sonra o da elektrikli süpürgenin sapını aldı ve süpürmeye başladı. Açma kapama düğmesini keşfetti. Oradan açıp kapattı. Şok olduk. 😂 su şişesi, ütü, plastik saklama kapları, kablolar daha çok bu tarz şeylerle oynamayı seviyor kendisi. Sanki bi ton oyuncağı yokmuş gibi. 😁 Ce e oynamayı çok seviyor. her gün parka çıkarıyoruz. Salıncağı da çok seviyor.