Merhaba sizi görmek güzel☺️🌸 Kızım 11ay1günlük. Sabah 6-7arası uyanış.Kahvaltı. 10-11arası ilk uyku.Kalkınca ara ögün(yogurt genelde) Ögle yemeği,3-4arası ikinci uyku.Kalkınca ara ögün.Akşam yemeği. 10.ayın sonlarında artık kendi yediğimiz yemeklere transfer olduk.Hala ayrı yaptığım şeyleri çok, fakat genelde biz ne yiyorsak vermeye başladım artık.Zira yaşına geldi önünü alamam diye düşündüm.Henüz tek değil ama yürüme arkadaşı ile birlikte yürüyor😅Day day durabiliyor.Mama-meme-baba-Gel-ver-cici en sık kullandığı sözcükler. Oyun olarak genelde hep bahçedeyiz.Kuş,kedi,köpek ,solucan,ağaç,yaprak ne varsa doğayı keşfetmeyi çok seviyor ve keyif alıyor.Yemeklerimizi de bahçede yiyoruz.Parka bayılıyor her gün gidiyoruz neredeyse.Çocuklara hasta😅.Abla-Abi-kardeş kavramlarını artık çok iyi biliyor ve küçük cocuklarla iletişim kurmaya çalışıyor.çok yaramaz.Yaralanmalarımız da hiç eksik olmuyor bu nedenle🤦🏻♀️Evim desen sürekli savaş alanı,ben topluyorum kızım tüm dolapları aşagı indiriyor..Kısaca biz de durum böyle☺️