ayzaninannesi başlarda bende çok vicdan yapıyordum 2 saatte bir uyandırıp emziriyordum ama her uyandırdigimda çok huzursuz oluyordu sürekli ağlıyordu sonra burda bi post okumuştum 2 aydan sonra kendisinin uyanmasını bekleyin ac çocuk uyumaz zaten demişti herkes şimdi anladım zaten gerçekten doyurduktan sonra çok güzel uyuyor ac olduğu zamanda ortalığı yıkıyor