Benim bebeğim 2 aylık bi tanıdığımız hoca bebegini her gün akşama doğru 4 te yıka 4 u yakalayamiyorsan mutlaka akşam ezanından önce yıka gece uykuları düzelecek inşallah dedi ve ben o günden beri bebeğimi hep 4 te yıkıyorum çok şükür 2 3 gün sonra düzene girdi ve 1 haftadır 12 de uyuyup sabah 7 de uyanıp karnını doyurup tekrar yatıyorum öğlen 12 de uyanıyor daha 2 aylık olmasına rağmen ise yaradı sizde bunu deneyebilirsiniz 🙂