Zumra3028 geçmiş olsun bizde atlattık baya bi öksürük hırıltı olmuştu kızım doktorumuz burun temizliğini bolca yap demişti ve buhar verdi bize onu yaptım , özel bitkisel ilaçlar verdi onları içirdim çok dikkat ettim çok şükür geçti . Ve bir de ben evde kendim internette görmüştüm denenmiş tabi ki , sarımsak zeytinyağı kürü var onu hazırlayıp hergün sabah akşam ayak tabanına sürüyordum bence onun da biraz faydasını gördük.