BabyAsiia inanır mısın yeni doğduğunda bütün gaz ilaçlarını kullandım diyebilirim hiç biri fayda etmedi bi tek bu yağ iyi geldi ve evet fazla kullanıldığnda nefesle alındığında,soluduğunda zararlı olabiliyo alerjik sorunlar vs ama ben önce bi damladan bile az bişyle denedim ayak topuğna tek seferde mucize gibi iyi geldi bize doktorum da herşyin fazlası zarar kafasında dozunda olunca bi sıkıntı olcağnı sanmıyorum