Mermaiddd daha çenesi kuvvetli değil tam çekemiyor çünkü yorulup uyuya kalıyor büyük ihtimalle benim kızım da öyleydi 15 dk bir göğüs 15 dk diğer göğüs demişti hemşire ama brn 10 dakika bir göğüsü zor emzirirdim yorulup uyuyordu. Bende mama ve emzirme ile devam ettim sarılık tehlikesi olmasın diye 38+5 de sezeryan ile Doğum yaptım 2780 kg doğdu kızım eve geldikten sonra da hep uyumak istiyordu zorla yarım saate anca kaldırırdım geceleri hele hiç uyanmazdı zorla biberonu ağzına sokar öyle beslerdim. Her emzirme sonrası mutlaka gazını alın bebeğin gazları olduğunda da sanki açmış gibi meme aranırlarmış bebekler gaz masajı yapın bacaklarını kendine çekip bırakıyor mu ağlarken ? Eğer öyleyse kesin gazdan dolayıdır. Biraz sabır sadece geçiyor o zamanlar şuan tek ihtiyacı sizsiniz 🌼