Mermaiddd canım bizde 1 ay 12 günlük olduk. İlk zamanlar bebegim de öyleydi 37+3 de dogum yapmıştım. Uyuya kalması normal kendinj anne karnında hissediyor her memende uyuduğun da çenesine hafifçe dokun tekrar emmeye baslasin 10 dk boyunca böyle emzir gazını al , sık sık uyuması da normal , dediğim gibi anne karnında hissediyor, sezaryen doğum mu yaptın ?