Mlksd uyku zamanımda sureklı emzırdım gecelerı emzırdım hep evet zordu ama suan emdıgı ıcın ıyıkı emzırmısım dıyorum gunduzlerıde yıne hep teklıf ettım emıyordu ama yınede ısrarcıydım uyanıkkendem sagıp verdım sırıgayla bıberon kullanmadım bu sekılde bır bır bucuk ay sonra memeyı uyanıkkende kabul ettı