zeyzy21 valla hiç vazgeçmemiştim. Kaşık biberon denedim Eds yöntemi yaptım, ten teması yaptım. Sonra bir ara dedim yok ben hep sağacağım heralde artık kabullendim sağarak vermeye devam ettim ama ara ara hep teklif ettim bu sürede biberonla besliyordum şok bir şekilde tuttu😂 17aylık şuan hala emiyor. He diyecek olursan normal bi bebek gibi 2 3 saate bir mi hayır günde 4 5 kez ama ay olarakta büyük artık normal. Şimdi mamada alıyor memede emiyor