Aynıyız sizinle sadece zaman olarak bir tık öndeyiz. Üst dişler neredeyse yarılarak çıkıyor çok zor çıkıyor alt dişleri hiç anlamadık ama üst aman tanrım dedirtti tam bir aydır uğraşıyor yavrucağım. Tetagil, karanfilli zeytinyağı hiç bir işe yaramadı. Dentinox ve calgel sürdük onlarda bi tık. Artık zayıfladı. Ama bu da bi süreç geçecek diyorum. Calpol vermek zorunda kaldım iki kez. O da artık güçsüz kaldı biraz uyusun diye. Diş kaşıyıcı da kullanmıyor. Ama onun harici her şeyle kaşıyor artık kumandayı güzelce silip ona verdim onunla kaşımayı seviyor 😄 ondan önceki dişleri de spatulayla kaşıyarak çıkarmıştı 🙄