Kızlar sizce bu diş mi?
9 ay 9 günlük kızım. Alt iki çıktı 6. Ayda. Üst taraf böyle. Ama sanki hep böyle şiş gibiydi ay bilemiyorum. Aşırı agzını kaşıyor bişilerle. Kulak kasıyor felan iştahsız , uykusuz. Yani klasik diş belirtileri. Baktım bi yarık felan yok böyle sadece. Belirtiler öyle ama bu gördüğünüz foto Diş mi?
