hunilimomm ZHE vallahi simdi ne tavam kaldı ne guzel tencere yanik ama ne yapayım kullanıyorum kulplarını değiştirecem 😂
Nurnida07 ZHE ben emsanın çelik tencerelerini kullanıyorum memnunum 3 buçuk yıl oldu uygun fiyatada almıştım
Nihal1341 Emsan kullanıyorum çelik tencere kulpları özellikle çelik olanı aldım çünkü plastik olanlar yanıyor diye valla her kullanmada cifleyince ilk günkü gibi oluyor 🙂
Nihal1341 ZHE Granit setim 3 tencere 1 tava olarak var sadece birini çıkarttım onuda pilav yapmak için kullanıyorum nedense granitleri kullanmaya kıyamıyorum 🤣
merve171214 ZHE Karaca kullandım 6 sene kullndım kapakları kırıldığı için tekrar cookplus biogranit alfa pink setini aldım ondan da çok memnunum karaca ürünleri uzun süre gidio
bikerem ZHE 14yil once Bilge ve Korkmaz meşhurdu. Cam kapak ikisi de. Inanin bunca yil gecti halaa parildarlar. Celik tencerede 14 yillik tecrube ile bunlari oneririm
bikerem ZHE o zamanlar yoktu,simdi cikarmis ama bende yok yani iyi ya da kotu diyemrm,kullanmadim cunku . Yeni aldiklarimda fissler tercih ettim,dokum ve granit,duduklu olarak