Mirayse merhaba,benimde 8 aylık bir kızım var ve aynı proplemleri yaşıyordum ta ki 15 gün öncesine kadar kesinlikle uyku eğitimi.. artık uykusuzluğa dayanamadığımdan araştırma içerisine girdim tek bir odada yatırdım gece gündüz uykularını orda yaptım artık bebeğimiz 2 uyku yapmalı 2 uyku yaptım sallamayi bıraktım memede uyutmadan ayakda sallamadan herşeyi bıraktım uyuması için herşeyi yapanlardandim.. uykusunun geldigini anladığım an onu odaya götürüp güzelce konuşur öper koklar yatağına bırakırım ve uyuyasiya kadar yanından ayrılmiyorum ama en önce burda gerçekten annenin Sabrı çünkü ilk gün tam 3 saat ağladı biraz yatıştırıp tekrar yatağa geri koydum ve şimdi çok şükür gece de gündüz de uykuları düzeldi önce anne bunu istemeli ve sakin olmalı bunu aynı şeyleri yaşayıp hissettiğim için yazmak istedim umarım faydası olur :)