Arkadaşlar cok yoruldum kendimi psikolojik olarakta çökmüş hissediyorum. 8 aylık Bebeğim 2-3 aydır naparsam yapayım 20dk uyuyor max bu gecede böle gündüzde. uyanınca pışpışlasam dahi uykusuna devam etmiyor. 2saat öğle uykusu uyutanlar nasıl uyutuyor bir söleyin lütfen ben nerde yanlıs yapıyorum. Emziriyorum gazı cıksın diye kucağmda dolaşıyorm cıkartınca emzik verip pışpışlayıp uyutuyorum yada salıncakta sallayıp uyutuyorm kızım kendisi belli ediyor nasıl uyumak istedini uykuya dalmakta sıkıntı yok 5 dk da uyuyor. Ama 15-20 dk snra uyanıyor tabiki uykusunu almadığı için sürekli mıZmız. 2saate bir uyutmam gerekiyor bu seferde yeni doğmus bebek gibi. Bir ara düzenimiz cok iyiydi uyandıktn 2saat snra öğle uykusu uyutuyordm snra 1de tekrar uyuyordu 1aaat 5gibi tekrar uyuyordu sonrada gece uykusu. Şimdi hersey karıstı ☹️