Deniz-3525 Valla elinden geliyorsa izletme ben oğlum da 6 aya kadar hiç tv izletmdm daha sonra izlemeye başladı ama sarmadı onu daha çok reklamları seviyordu tam artık izliyo dediğimde 2 yaşına yakın da bir çizgi filmden korkmuştu ve ağlamaya başladı bize normal geliyo ama bence çok sakıncalı şimdi 3.5 yaşında gece gündüz izlemek istiyor önüne geçemiyoruz