kaganege Ya bişey dicem hep öyle söylüyolar ama benim oğlum 31 aylık yani 2,5 yaşında eltimin kızı (10) bize geldiği zaman çizgi film izliyor oğlumda haliyle bakıyor izliyor renkleri olsun kukulinin şarkıları olsun hepsini söylemeye başladı baya dillendi çok şükür o şarkıyı söylerken ben şok oldum video falan çektim bazen yararı oluyor gibi geliyor bana. Tabikide bu hanımefendi için baya baya erken zaten hiç bişey anlamaz çok renkli görünce dikkatini çeker bakar ama bu aylarda tehlikeli 🤷