senamiray Benim kızımin doğduğundan beri uykuyla arası yok maalesef geceleri sık sık uyanıyor en az 3 defa. Gündüz de 8 gibi tamamen uyanmış oluyor öğlen saatlerinde 13.00 13.30 gibi uyutuyorum uykusunu iyice alsın diye 1 saat kadar uyuyor. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum artık yavaş yavaş azalttım hatta ama süt içmiyor bardakla biberonla falan denedim ama istemiyor 🤷 Yaklaşık 1 ay önce geceleride uyandığında ayakta sallanıyordu şimdi emzirip emziğini veriyorum elini tutuyorum uykuya dalıyor. Gerçekten yildim artık hem uykusuz kalıyorum hemde cok agresif oluyorum artık, uyku eğitimi vermek istiyorum ama sabırlı biri değilim belki emzirmeyi birakirsam düzelir diye düşünüyorum 🤷