Abdisumeyye deletedmom173 inşallah canim evet normal de iştahlı ama iki gündür dişten mi bilmiyorum iştahı yok fazla
deletedmom173 Abdisumeyye maşallah 🧿 benim oğlumda 4 Ağustos doğumlu dişten kaynaklıdır 4 tane var bizde dün baktım üstten yine ucu görünüyor Altan’da geliyor çok zorluyor
Abdisumeyye deletedmom173 evet canim aynn bjzimde simdi ustten on dişi patlamış ucu gözüküyor huyu değişti gündz uykusu hiç yok
Seraptoprak Miniktavsan aynen öyle 😊 zaten öylesi daha iyi ayrı alıştırıp büyüdüğü zaman kendi yemeklerimize alıştırmak daha zor olur bence
Seraptoprak Miniktavsan kendi yaptığımız doğal salça kullanıyorum herhangi bir zararını görmedim 🤷🏼♀️
deletedmom173 Abdisumeyye allahım kolay getirsin en çok dişler zorlayacak sanırım bizimki de gece sürekli uyanıyor bu gece fitil koyacağım inşalalh uyur dün akşam 6 da uyudu gece 12 de uyandı saat 2 uyumadı 😞
Abdisumeyye deletedmom173 amjn canjm ayni bnm oğlanda öyle yq yattığı yerden kalkıyor gece bi bakıyorum oturuyor halde geride zor uyuyor bde isal oldu bikac gunden b3ri ya 😏
deletedmom173 Abdisumeyye ay minik kuzu ya ishal zor allahtan bizde olmuyor ishal olayı çok geçmiş olsun