Asiaa 1prensesannesiiii canım benim ayarladığımda dekor kurulum herşeyi ve maket pasta, 25 kişilik butik pasta, butik kurabiyeler, cupcake , cakepops , limonata karafları, hediyelik magnetler, masa süslemesi + birde anlaşmalı oldukları fotografcı
Asiaa 1prensesannesiiii evet düşük fiyatlı olanda hiç bişey yok yani sadece seçtiğiniz konsepte para veriyosunuz pasta kurabiye vs hiç bişey yok maalesef o yüzden kendinizde alıp süsleme yapabilirsiniz
Asiaa 1prensesannesiiii hayır 3100 liraya anlaştım ben. Yakın cevremden birisi o fiyata yaptırmıştı ama içerik olarak birşey yoktu ordan fiyat olarak en düşük 850 lira diye biliyorum
Gunesbebek 1prensesannesiiii maalesef oluyor, bizde 1. Yaş gününü kutlayamamıştık covid nedeniyle karantinaydık ozman. Bu sene yapmak istedik, zaten bir daha bu şekilde büyüyüp kendi istediği zaman yaparız diye düşündük.
Gunesbebek 1prensesannesiiii bir de benim eşim fotoğrafçı o kısım ücretsiz oldu yoksa 600-750 TL arası da fotoğrafçılar istiyor bilginiz olsun
1prensesannesiiii Gunesbebek çekim yapıcaz bu hafta aile ve 1 yaş cekımı 400 buldum canm sayfada çok güzel fotoğraflar var doğum gününde evde tlfnlarla çekicez şimdiki tlfnlar da iyi çekiyor
BARTUMOM 1prensesannesiiii benim oglumunda 25 gün var trendyoldan balon zinciri iyi ki doğdun yazısı ayaklı balon aparatı anne oğul kombini aldım pastayı kendim maket yapacağım şeker hamuru pasta yemesini sevmiyorum çünkü çok kalabalık olmayacağız 15 kişi falan olacak mekan sordum 2500 dedi eve organizasyon sordum 1000 tl dedi zaten yeni yıla denk geliyor herkesin bir planı vardır pek gelen olmazdı inşallah seneye büyük birsey yaparım belki