1prensesannesiiii 1 ay bir hafta var ve ben daha hiç birşey yapamadım erken yetişirim heralde diye umuyorum anne kız kombın yapmak istiyorum birde organizasyon fiyatları nedir yakın zamanda yaptıran varmı Kocaeli’de yim
durumom06 1prensesannesiiii selam canım nice yaşları olsun benimde kızım 3 e girecek ben 1 yaşında organizasyon tuttum çok uygundu 500 e o zamanlar bile diğerleri 1000 kusur diyorlardı ben 500 r bulduğuma sukretmistim şimdi yine düşünüyorum ama herşey çok pahslandi kendim alıp yapicam
Asiaa 1prensesannesiiii bizimde 1 ay sonra bildiğim en düşük fiyat 850 tl. Bende 2 hafta kadar önce ayarladım ücretin yarısını gönderdim yarısını kurulum günü ödeyeceğim. Seçeceğin konsepte göre fiyatlar inişli çıkışlı oluyor
kufkedisi 1prensesannesiiii organizasyon olarak bilmiyorum ama instagramda perinindogumgunususleri var ben ordan getirttim içinde her şey var bebeğe özel fotoğraflı bir şekilde 150ye almıştım 1 buçuk ay önce 175 olmuş şimdi çok memnun kaldım ama hemen hemen 3 hafta önce falan sipariş vermek daha garanti oluyor
Asiaa 1prensesannesiiii birde 850 tl dediğim konsepttede özel olarak hiç birşey yok resmen gelip bir balon zinciri bi arka plan yazısı bide boş bir masa kuruyolar maket pastayla yanına 5-10 limonata 3-5 kurabiye bu kadar
1prensesannesiiii Eda2134 bakim canım da yapabilir miyim evde kendim o ortamı acaba ilk doğum Günü güzel olsun istiyorum
1prensesannesiiii durumom06 A.slm canım ya evet bi iki yere sordum 1.500 2000 dediler baya yüksek geldi banada ama evde yapabilir miyim ki
durumom06 1prensesannesiiii yaparsın ben 2 yaşında kendim yaptım. Renk ve konsept beğen örnek resim bul tüm malzemeler zaten trenyolda var. Balon zinciri ve masa eteği bunlar temel.
Asiaa 1prensesannesiiii canım benim ayarladığımda dekor kurulum herşeyi ve maket pasta, 25 kişilik butik pasta, butik kurabiyeler, cupcake , cakepops , limonata karafları, hediyelik magnetler, masa süslemesi + birde anlaşmalı oldukları fotografcı
1prensesannesiiii durumom06 ya burda parti malzemesi satan yerler var canm baksam görsem daha iyi değil mi
Asiaa 1prensesannesiiii evet düşük fiyatlı olanda hiç bişey yok yani sadece seçtiğiniz konsepte para veriyosunuz pasta kurabiye vs hiç bişey yok maalesef o yüzden kendinizde alıp süsleme yapabilirsiniz
Gunesbebek 1prensesannesiiii geçen hafta pazar kızımın 2 yaş doğum gününü yaptık Burdur’da yaşıyoruz organizasyoncu arkadaşımızdı o halde 1400 TL organizasyona 450 TL pastaya verdik(pastacı da tanıdık bu arada😂😂) Aynı kişilere ortalama 1 ay önce bi tanıdığımız organizasyon ve pasta yaptırdı 3000 TL’ye yakın ödeme yaptılar.
Elizya17 1prensesannesiiii anne kız kombini diktirdim ben 500 TL. En düşük fiyat bu malesef çok araştırdım
Gunesbebek 1prensesannesiiii maalesef oluyor, bizde 1. Yaş gününü kutlayamamıştık covid nedeniyle karantinaydık ozman. Bu sene yapmak istedik, zaten bir daha bu şekilde büyüyüp kendi istediği zaman yaparız diye düşündük.
Gunesbebek 1prensesannesiiii bir de benim eşim fotoğrafçı o kısım ücretsiz oldu yoksa 600-750 TL arası da fotoğrafçılar istiyor bilginiz olsun