Asilkuzey canım benim de oğlum bikaç gündür çok huysuz bi anda çığlık atarak uyanıyor. Emerken bile çırpınıyor memeden ayrılıyor sonra bas bas ağlıyor. Napıcağımı şaşırdım kaç gündür. Gaz sancısı diyoruz ama damlalarını da veriyoruz gaz çıkartıyor da 😶 bizimki de atak mı bakabilir misin ☺️ 3 Mayıs’ta doğdu, beklenen tarih 16 Mayıs erkek 👼🏻