Dyldrm kendimi en kotu hissettiğim eksik hissettiğim konulardan biri bu ve en çok yaptırmak yapmak istediğim şeyde bu kendimi bildim bileli daha goguslerim yokken bile annemi pazara goturtup yarim atlet aldirmistim daha doğrusu ben direk sutyen istemiştim annem onu almisti 😁 hep bekledim büyürler diye buyumediler aksine kuculduler hele hele simdi kilo verdim dahada bi kuculduler sarkık değil ama sarkacak yanida yok zaten birde üstünde çatlaklar var cok değil ama var yani ve belli cok sümük gibi birsey eşimle konuşuyorum her fırsatta beğenmiyorsun diyorum beğeniyorum boyle güzel diyor sinirlerim hopluyor ben bile beğenmiyorum sen nasil begeniceksin sanki bide kafamin içini okuyor eğer aklinda varsa kuseyim gidip yaptırayım sonra barışırız diye dusunuyosan oyle bisey yaptirirsan seni asla kabul etmem dedi bana