Kızlar çok mutsuzum bu konuda kendime güvenim olmadığından eşimle de sağlıklı ilişki kuramıyorum zaten önceden de küçüktü ama bu kadar değildi emzirmeden sonra daha da kötü oldu küçücük kaldılar ve gerçekten bir kadının bedeni ile mutlu olması çok çok önemli yoksa enerjisi arası hepten gidiyor ve hiç böyle birisi de değildim. Yaptırmak istiyorum yaptıran varsa bilgi vermesini rica ediyorum olumlu mu olumsuz mu sonuçları lütfen yardımcı olur musunuz