_dogasurucu_ Aysnalvn kesinlikle alın emme tekniği bebeği tutmak annenin her koşulda sakin sabırlı olması çok fark ediyor. Ne zaman uykusuz olsam zor kalksam bebeğimde hissediyo emmek istemiyo itiyo. Siz mutluysanız bebek mutlu ve itmez. Mutlaka aile hekimi hemşiresinden destek alın. Uzun uzun ve ücretsiz anlatıyorlar. Sizin nasıl tuttuğunuza bebeğin nasıl kavradığına bakıyorlar yanlış tutuyorsanız öğretiyorlar. Ben rezeneyi tek başına sevmedim. Ama anason ve kimyon ile karıştırınca güzel oldu. Günde 2 büyük fincan içiyorum.
Aysnalvn [silindi] bende çok ağladım hele en başlarda 🤦🏼♀️ Şimdi bile bazen zaman zaman patlamalar yaşıyorum Allah yardımcımız olsun gerçekten zor
Elvn94 Aysnalvn sutunu sag cnm oyle ver bosa gtmsn cok aciktgnda deglde sakinken emzrmyi dene bide cnm
Aysnalvn Elvn94 oda bazen tutuyor bazen tutmuyor canım bazen bi bakıyosun güzel emiyor bazen sakinkende itiyor
Esrammmmm Elele kılo alımı ıyı bnce doğduğundan beri 1.100gr aldı ama emdıkten sonra mama verıp yıyınce doymadıgını düşünüyorum sadece bu Son bi kaç gündür yanlz
Elele Esrammmmm verince içiyorlar bana başta doktor 90 cc ver drdi üç haftalıktı 90 verince de içiyodu 30 verince de halbuki 30 yetiyormuş 30 verince iyiydi kilo alımı. Ne kadar veriyorsunuz her emzirmeden sonra mı
Aysnalvn Elele 30 la başladım şimdi 90 cc veriyorum bnde ancak yetiyor hatta bazen onun sonrasında bile istiyor 🤷🏼♀️
doruknaz Aysnalvn süt sağmak sütun yandığını arttırıyor dedi doktorum. o da tıkanmasına neden oluyormuş. mecbur kalmadıkça sağmamak en iyisi. gazi vardır belki ondan yapıyor olabilir. benimki gazi varken yapıyor itmeyi. birde çok süt geldiğinde.meme çok dolu ve sertse.
Gulcan5355 Bende aynı sorunu yaşıyorum sol mememi almıyor sağ mememi alıyor emdikten sonra ağlıyor uzun süre sanırım doymuyor bende sağdığım sütleri veriyorum misal emiyor üzerine 50 cc sağdığım anne sütünü alıyor.mesele sol göğsümdeki sütü nasıl arttıracağım
kumsalicem Aysnalvn 4 aylık kızım ilk ayından beri itiyordu ağlıyordu çünkü sütüm tazyikli geliyordu artık yavaş yavaş düzelmeye başladı ayrıca gazı olduğunda itiyor
Elele Gulcan5355 kucağınızda düz tutuyorsunuz ya sola doğru öyle değil de sol kolunuzun dışından koltuk altınızdan sağa doğru ters tutarak altına yastıkla destek verip öyle deneyebilirsiniz belki işe yarar
Lavitaebella Aysnalvn yaşadığınız meme reddi. Biberondan sonra zor geliyo emmek. Farklı şekilde verin mamayı.
Elele Esrammmmm neyse çok değilmiş zAten için rahat etmiyosa ver napcan insan bilemiyor doyup doymadığını. Sağmayı denedin mi hiç
kuzeyto Aysnalvn canim aynen arkadasin da dedigi gibi tazyikli olabilir, onden biraz sagip vermeyi deneyebilirsin
Brcstndg Aysnalvn Biberonla mama veriyorsanız eğer biberon kolay geldiği için meme reddi yaşıyorsunuz.