Aysnalvn emmemesinin bir başka nedeni bebeği tuttuğunuzda rahat hissedemiyor olması olabilir mi? İlk zamanlar ben tutamıyordum bebek rahat hissetmiyordu ve sadece anne sütü vericem diye çok mücadele ettim ve sabrettim. Sadece anne sütü ile devam ediyoruz hala. Sizin tutuş şekliniz onun memeyi kavraması çok önemli. Hem hastanede hem aile hekimi hemşiresinden eğitim almıştım. O şekilde aştım durumu. Bir de bebek gazlı ise doktorumuz bize biogaia önermişti 50 günlük olduktan sonra. Bir danışın derim. Kendimde rezene, kimyon, anason karışımı çay içiyorum çok faydasını görüyorum. Tavsiye ederim.