Oğlum 20 aylık . Yaş farkını ciddi savunanlardandım .ama dün eşimin arkadaşları ve hanımlarıyla oturduk hepsi 35 geçmiş tek çocukluklar. Bende 30 yaşındayım . Hepsinin tek dediği biz yanlış yapmışız. Oluyorken ikincileri yapmamız lazımmış . Şimdi üçüncününde tek çocuğu var ve hamile kalamıyorlar . Biraz tırstım şimdi yalan yok . Hepsi yap bir tane daha diye akıl verdiler . Üçüde ikinci çocuk için doktorlara para döküyorlar