saresmami ben yaş farkını savunanlardanım, çünkü bana göre ikiside küçük olunca ikisine de kaliteli vakit ayırmak zor olur diye düşününlerdenim, kızım şu an 6 yaşında, içime sine sine büyüttüm, şimdi oğlum 7 aylık ablasıyla birlikte büyüteceğimiz için çok heyecanlıyız, kardeşine aşırı düşkün🥰 hem anne içinde böylesinin daha sağlıklı olacağını düşünüyorum, çünkü bizde dünyaya bir defa geliyoruz, ikisi de küçük olunca zor olurdu diye tahmin ediyorum, tabi bu benim fikrim 😅🥰bir de insan diğeri büyüdükçe bebek özlemi çekiyor, özlemişiz yeni bebek kokusunu🥰