Emine52 Valla bir sürü çaycı aldım. 5 tane falan kullandım en son Semaver aldım kafam rahat. Asla ama asla cam tavsiye etmem. Sıcak olduğu için ister istemez ufak bir darbede çatlama ihtimali çok yüksek bizimki çatlamıştı uzun vadede. Bir de çaycılarin hepsinin ortak sorunu sıcak tutma ve kaynatma düğmesi bozuluyor belli bir süreden sonra. Ben fakir öneriyorum gayet büyük ve güzel bir çaycı. Şu an kullandığım ise korkmaz semaver. Eşime ancak yetiyor 😂😂😂😂