Emine52 Kızlar çaycı alacağım kullandığım Korkmaz’ın mavi renk olanı ve hep rengi attı, soyuldu.. Arçelik alt üst cam olan kullana var mı acaba nasıl çatlar mı yada Farklı bir öneriniz var mı Çelik olan
sheesyelllow Emine52 biz ofiste yıllarca homend kullandık çok memnunduk ayrıca yetkili servisleri çok çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
GunesliHayat Emine52 benim arçelik tiryaki-K3283 modeli.alt üst cam.çok memnunum fakat kaynatma süresi biraz uzun.ama şuanki fiyatını görünce hayretler içerisinde kaldım,her şey gibi bu da uçmuş ama gereksiz çok uçmuş.. 😡
mummy Emine52 Arçelik inox kullanıyorum 5 sene oldu ablam da senelerce kullanmıştı onda görüp almıştım
Balannesiiiiii Emine52 Arzum çaycı kullanıyorum Sarı renk olandan, çok memnunum hızlı kaynatıyor çayıda ayrı lezzetli oluyor nedense. Gelinim mutfakta’ da görüp almıştım