Dün 4 numara molfix mavi paket aldım. Ama bebeğimin bacaklarına iz yaptı. Bebeğime hala 4 numara kullanıyorum diğerlerinde böyle bir şey olmuyor bebeğim 8 kilo. 5 numaraya mı geçeyim. Aslında tam oluyor ama iz yapıyor. Acaba molfixin lastikleri mi sıkı kullananlardan öneri istiyorum