ElifD93 sabredin inanın geçiyor, gazdan dolayı uyumayan bir bebekti kızım ne gecem vardı ne gündüzüm çok stresli sıkıntılı bir süreçti ama geçti bşr de gazı yokken bebeğiniz rahatken emzirmeyi deneyin onun da fayfası olur gazı için banyo sırasında suyun içine oturttun bşraz orada beklwtin bacaklarını karnına doğru yaklaştırarak masajlar yapın karnını ovun sıcak havlu sarın karnına yatağına sıcak su torbası koyun çok sıcak olmayan torbayı ayaklarının altına koyun bana bunlar çok faydalı oldu ama en önemlisi inanın geçiyor kaç aylık bu arafa