Domino Benim ilk dogumdan sonra4.ay da adet oldun su an 2.dogumumda 6.aya gidicez hala olmadım bişey de yok test de yaptım 1 sene olmamasi normal 😁 hele emziriyorsak bu 2 seneye de çıkabilir 😄
Can [bilinmeyen] bebegim beş aylık hala olmadım bende çok merak ediyorum bugün yüzümde sivilce çıktı insallah olurum😁😁
Egeninannesiii Betul52 iğne süte karıştığı için vurulamadım, hap suanlık bi sıkıntı yapmadı bende. Spiral de kullanmak istiyordum ama eşim izin vermedi ben agır bi işte çalıştığım için spiralin yerinden oynama, kanama gibi yan etkileri olabilirmiş diye