cnnkrl Kızlar ben de dün oldum. 2,5 aylığız. Başka bir konuda arkadaş adet oldum sütüm kesildi yazmış. Öyle bir şey var mı. Korktum😔
Arsenakres cnnkrl aynı değişen bişey yok iki göğsümden sağım yapıca 100cc çıkıyor ondan öncesinde zaten azalma olmuştu sütümde
Aysegl Normal doğum yaptım 40 ım çıktı kanamam erken bitmişti 20 - 25 günlükken 50.gün adet gördüm Her ayda düzenli oluyor.
Tugbaelifumay [bilinmeyen] ben 40 ım cıkmadan oldum. Ama değişiyo 3 ay sonra olan var 6 ay sonra olan var
tgc [bilinmeyen] 9 ay sonra görmüştüm :) 2 dogumumu yaptım 38 ğünlüğüz kırkımda da 1 hafta anca gördüm kanama yine adet olmam kesin
israks [bilinmeyen] ay evet o konuda çok sıkıntı hep bir diken üstünde yaşarız yeni Doğum yapıldı hamileyim yoksa şüphesi 😖
Askpare [bilinmeyen] valla ben dogurdugum günden beri kanama görüyorum bitsin artık diye yalvarıyorum 45 gün oldu
Merve12345 Askpare aynen canım bende senin gibiyim sezeryan Doğum yaptım ilk yirmi gün filan kanadı sonra kesildi şimdi kırkım çıktığı gün kanamam başladı hala devam ediyor ve aşırı aşırı yani adet gibi de değil anlamadım gitti
Betul52 Egeninannesiii ebe ıgne onerdı bnde hap kullansam daha ıyı o zaman koruyo demı cnm gercı hp ıgne hormonları bozuyor ama baska care yok o catala cıkıp spral istemiyorum zor oldu dogum lar zaten kılo aldrıyomus hp ıgne ınsallh aldırmaz bn ikisinden birini dusunuyorum
Egeninannesiii Betul52 iğne süte karıştığı için vurulamadım, hap suanlık bi sıkıntı yapmadı bende. Spiral de kullanmak istiyordum ama eşim izin vermedi ben agır bi işte çalıştığım için spiralin yerinden oynama, kanama gibi yan etkileri olabilirmiş diye