Nnur
Orada çocuk büyütmedim belki o yüzden belkide oralarda çalıştığım için. Ama yok ya, ben gerçekten oralarda sıkılmıyordum kaç sene geçti üzerinden dahada gelişmiştir buna rağmen iyiydim ben her şekil. Batı’dayız evet olanaklar daha fazla ve iyi ama eşimin görevleri sağolsun tekiz sayılır. Bir var bir yok.