Nnur Dönem falan değil maalesef. Önüne geçmezseniz devamı gelir. Enerjisini atması gerek kışta olsa yine dışarı çıkıp bi 5 10 dk hava almasını sağlayın. Oyuncaklarını önüne dökmek yerine siz yada kızınız oyun kurup ona eşlik edin. 3 yaş için çok güzel etkinlik adı altında şeyler var. Televizyona telefona yine baksın ama her ağladığı istediği zaman değil, buna bi sınır koymalısınız.