Benim bebeğim de 5 ay 5 günlük. 1 aydır geçmeyen pişiğimiz var, mukuslu ve kanlı kaka var. Göz pınarlarının orda kızarıklık ve pul pul dökülme oluyor. Kilo alımı yavaşladı ve çok huzursuz huysuz. Doktor direkt alerji dedi ve bir anda herşeyi kesti. Süt ürünleri, et, yumurta, kuruyemişler,tavuk,balık… 1 ay diyet yapacaksın sonra birlikte bulucaz neye alerjisi olduğunu dedi. Paketli gıdaların arkasında iz miktarda, eser miktarda süt protein falan varsa asla yememek gerekiyor. Çarşamba günü devlet hastanesine gidicem mama için rapor çıkartmaya. İnşallah çok zor değildir rapor çıkartan var mı aranızda süreç nedir acaba?