Lugnesb benimde bebeğim 3 aylık bizim fark etmemizde 1.5 ay önce oldu. Evet çok zor bir süreç ama zayıflasak da üzülsek de onlar için çoook katı bir şekilde dikkat etmeliyiz:(( “kabuklu kuru yemişler belki ceviz hariç, margarin, tereyağ, susam, domates ( domates pişmiş yeniyor)” çikolata ( çikolatalar inek sütünden yapılıyor sadece vegan olanları yiyebiliriz bu dönemde) , süt, yoğurt zaten yenmicek asla adı üstünde süt alerjisi :)
arada bir mamada veriyorum özel mama doktorumuz rapor çıkarıyor eczaneden alıyoruz markası Similac Elecare
Ben bu şekilde diyetimi yapıyorum doktorum böyle önerdi tabi çikolata falan dememişti ben kendimde bayağı araştırdım inşallah bilgilerim işe yarar 💙