Soe aslında zor iş değil eğlenceli bence☺️ biz bugün kabak denemesini bitirdik 1 yemek kaşığına yakın yedi çok şükür yarın havuca geçiyoruz bu tadımlar bittikten sonra acaba ne yapsam diye düşünmek bana da biraz zor geliyor açıkçası bugün sağlık ocağındaki hemşiremizle konuştum sebzelerden bittikten sonra onları çorba haline getirebilirsin kahvaltıda yumurta sarısı labne verebilirsin elma armut muz bunlar olabilir falan dedi bana tarif lazım tariiff☺️😂