Melek818 bebeğim rsv oldu şehir dışından kaynanam geldi görümcem kocası eşimin yegeni ziyarete geldi yogun bakımdan cıktığımızda. İnsanlar iyi niyetle geldik sanıyorlar sizin içiniz içinizi yiyor tekrar birşey olursa diye. Uyaramıyorsun kırılırlar diye de ama sonra olan gene çocuğa oluyor. Aslına bakarsanız çat çat söylemek lazım kimseyi yaklaştırmamak lazım ama yok yapamıyoruz. Yapanları tebrik ediyorum 👏🏻 Lohusayken o hastalık psikolojisi cok zor.Biz onu atlattık üstüne ben grip olmuştum maskeyle durdum hep. Ağlıyordum her gün tekrar hasta olucak diye emzirdiğim için kendim ilaçta kullanamadım.şimdi gene üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş babasından kaptı muhtemelen. Ona bile diyorum çocuğu öpme bu kadar yaklaşma diye. Kış bebelerinin işi zor maalesef. Böyle böyle bağışıklık kazanarak büyücekler napalım artık gerçekten tükendim bende. Ama ilk zamanlardaki telaş yandık bittik sendorumuna girmiyorum. Allah çaresiz hastalık vermesin. Olabildiğince kendinize iyi bakın sarımsaklı soğanlı tavuk çorbası yapın bol bol sıvı tüketin. Maskeyle durumca iyileşme süresi uzuyor o yüzden kendinize cok iyi bakın ki bebeğiniz size muhtaç çünkü. Geçmiş olsun 🌷