Ayse2011 Umudum0406 bilmem biliyormusun süt gelmesi dogum yapmayan bir kadında bile varmış yani beynen emzirdikçe ve sütüm gelecek dedikçede geliyormuş o yüzden bunun her kadında var olduguna ve geleceğine inan 👍🏼 Eminim gelecektir 🙏🏼
Seheruz Umudum0406 Eltiminde öyle oldu canım humana iç bol su iç incir tahin bol yeşillik ye gelir inşallah ama en önemlisi stresten uzak dur çok etkiliyor en azından miniğin için takmamaya çalış kendini güzel şeylerle motive et canım
Bellatrixxx Umudum0406 39da normal doğum yaptım benim de geç geldi, şimdi üzgünüm o zamanlar kendimi bu kadar paralidigim için. Oluyor öyle, siz emzirmeye devam edin bir yandan da bebisinizin tadını çıkarın. Gelecek merak etmeyin
Serapo Umudum0406 bence stres yapma iki elinle göğüslerini arkadan öne doğru ovarcasina kavra ara ara yap gelir allahın izniyle… ben de sezaryen 38+3 hep endişe ettim gelmedi 10 günü buldu duş vs vs ❤❤hoş gelmiş bebişin sağlıkla büyüsün inşallah
Umudum0406 Essmom hipp combıotic kullaniyorum bende doktor tavsiyesi ile onu da biberonla vermiyorum enjekteyle emzirirken veriyorum beni unutmasin dye
Essmom Umudum0406 ben de ilk basta enjektörle verdim sonra mide büyüdükçe çok yorucu olmaya başladı biberona gectim allahtan meme reddi olmadi bizde