Umudum0406 Gelmediğine kesin emin misiniz acaba? 😊 Az da olsa geliyordur. Zaten gelmese bebek çok ağlardı, doymazdi. Sütüm yok diye düşünürseniz, sütünüz varken bile azalabilir. Olumlu düşünün. Başlangıçta mama verme fikrinden de korkmayın ama emzirmeyi de bırakmayın. Her istediğinde emzirin. Ağlaması çoksa doktor kontrolünde mama verilebilir ama bu kararı doktora birakin. İlk hafta kontrolünde zaten ortaya çıkar bu. 1 ay dayanın süt birdenbire artmaya başlıyor bebek emdikçe 😊 ben de 38+3te sezaryen doğum yaptım. Aynı şeyleri yaşadım. Ondan yorum yapmak istedim